woensdag 28 mei 2008

Het eerste berichtje

Ja...ik ben over de streep! Na al een hele tijd met veel plezier mee te lezen op de weblogs van quilsters over de hele wereld is dit berichtje vanavond het begin van mijn weblog.

Wel een beetje spannend, maar ook heel leuk om mijn belevenissen te kunnen delen.

Dankzij mijn website & webwinkel zit ik al heel wat uurtjes op een dag met mijn neus tussen de stofjes. En dan heb ik ook nog heel wat quiltprojecten liggen...sommige net begonnen & sommige bijna af en alles wat daartussen zit! Dus er is altijd iets om af te maken, maar of dat me tegenhoudt om morgen weer iets nieuws te beginnen??! Ik ben gek op 'kleine' projecten, babyquilts, miniquilts en soms het formaat schootquilt. Ik werk het liefst op de machine, alhoewel ik op dit moment weer een projectje 'zoek' om binnenkort te kunnen handquilten. Lekker op de bank of buiten met het mooie weer...

Het handwerken deed ik al heel lang maar het quilten begon met dit geboorte mini-quiltje voor mijn zoontje Jack


Het hangt in zijn kamer en ik vind het nog steeds leuk om naar te kijken, omdat het het begin was van een heerlijke hobby (uhh verslaving bedoel ik haha).

Sandra




2 opmerkingen:

Jantine zei

Zo, heb ik zowaar een primeur!!! WAt leuk een web-log. Misschien krijg je mij ook nog wel eens over de streep!
Ik zat eigenlijk te kijken of je het patroontje waarover je mailde al op je website had en dan kom ik ineens de aankondiging van je blog tegen. Veel plezier er mee!!! En dat handwerkje.. hoe is het met je hexjes?
groeten Jantine

Maya zei

Leuk nog een quiltblog erbij!