zaterdag 23 augustus 2008

Wat was het



vandaag gezellig op de eerste dag van de Open Dagen. Een berichtje hier op het blog liet deze week even op zich wachten, omdat ik voor de Open Dagen druk was met snijden,pakketjes maken, patroontjes verpakken en zo nog wat werkjes... Gelukkig was het droog en hebben we een heerlijke middag in de tuin gehad.
Wat leuk om ook eens de gezichten te zien van de mensen die ik tot nu toe alleen van naam kende. Omdat ik dit voor de 1e keer organiseerde wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten...
Wat mij betreft was vandaag een succes en ik kijk uit naar morgen.
Ben je in de buurt, kom je dan ook nog even op de koffie??
(thee mag ook hoor, ik ga nu duimen voor nog zo'n zonnige dag!)

1 opmerking:

Anoniem zei

ik duim voor een zonnige dag! helaas is het voor mij iets te ver om even aan te lopen.
toon je hier volgende week foto's, zodat je lezers ook kunnen meegenieten?