woensdag 13 januari 2010

Twee UFO's in 1 !!


Over een week staat er met de bee een gezellig dagje quilten op het programma, we hebben een mooie locatie gevonden waar we lekker kunnen lunchen en dineren. En veel kletsen natuurlijk :0)

Maar welk project neem je mee? Nou heb ik nog wat onaffe projecten liggen (oh ja?), en samen met Jantine heb ik pas een plan de campagne gemaakt:


Van 2 projecten één quilt maken!


Ik ben namelijk in maart 2008 begonnen met de 1e Mystery Quilt van Bonnie Hunter, genaamd Carolina Crossroads. Al heel veel blokken genaaid maar dit bleef na stap 3 liggen.

Desondanks in juli 2008 begonnen met haar 2e Mystery Quilt namelijk Old Tobacco Road, vraag me niet waarom. Ik kon het gewoon niet weerstaan LOL. Deze bleef liggen na stap 2.

Dus we zijn een paar uurtjes bezig geweest. Alle blokken neerleggen, schuiven, goh ik heb er toch al heel veel...hoe groot wordt het? Jack stapte keurig om alle blokjes die op de grond lagen heen :0)

Meten, tekenen en dan opschrijven wat ik nog zou moeten bijmaken om de top af te krijgen. Nou dat is niet zo veel meer...

Joepie ik heb een plan en kan aan de slag :0)

2 opmerkingen:

Jantine zei

Jack stapte er niet alleen omheen, maar ook met zijn voetjes in de "gaten";-).
Ik heb ook zo'n zin in ons naaidagje, heb je al wat kunnen snijden? Zal maar eens een lijstje gaan maken, want een fototoestel is ook wel slim misschien

Yvonne aka sommeke zei

En Sandra? Is je plan gelukt? Een Affo? LATEN ZIEN, LATEN ZIEN! ;-)