maandag 15 maart 2010

Van borduurtje tot tas...

Finally I got to use my little embroidery in this little bag, it had been lying around for awhile but at one of the quiltingbees
a few of us made this drawstring bag. Look here for a tutorial!
It's so easy...


In dit berichtje schreef ik al over een vergeten borduurtje...Ik had hem toen afgemaakt en wilde er vervolgens een klein quiltje mee maken. Toen heeft het nog even geduurd :0)


Maar soms met de tijd krijg je weer andere ideeën! En dus is dit het resultaat. Op een avond hebben we op de bee gewerkt aan deze tasjes, en daar kon ik het borduurtje in kwijt.
De achterkant gepatcht met strookjes en met een lintje erdoor is het een leuk tasje om een werkje in mee te kunnen nemen.

Wil je ook zo'n handig tasje maken? Jantine heeft er een tutorial over geschreven. Echt de moeite om even te kijken!

Volgende keer schrijf ik over mijn nieuwe (lapjes)verslaving LOL

6 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een schattige tas is het geworden. Wist niet dat je ook borduurde. Gaat altijd erg veel tijd in zitten. Maar dan heb je wel iets supermoois!
Groetjes Marijke

Jantine zei

Lapjesverslaving? Je maakt me erg nieuwsgierig ;-)
En je tasje af, super!

Hubertine zei

Hij is echt heel leuk geworden!!
Vooral dat lintje ...;-) haha....
Het tasje staat nu ook bij mijn WIMmetjes.

Shirley zei

leuk gevonden, om zo'n borduurwerkje tot een tasje te verwerken.

Gerda zei

Mooi geworden hoor! leuk idee met het geborduurde deel.
groetjes Gerda

Monique zei

Wat een enig tasje is dit geworden!

Krijg er meteen weer zin van om mee aan de slag te gaan. Heb ook nog wat onafgewerkte stitchlapjes liggen...

En een stapeltje Moda-stofjes. Moet er nog steeds mee an de gang, maar kom er maar niet aan toe :o(