maandag 21 juli 2008

En retour de France

Schrijf je dat zo ?? :0)
Kortom weer terug van weggeweest. Het was heerlijk er lekker helemaal uit te zijn en te genieten van het niks 'moeten'. En ondanks het herfstige weer (ik heb een dik vest aangedaan!) is het ook fijn weer thuis te zijn. Wat ik meeneem uit Frankrijk?
Natuurlijk de mooie herinneringen en een beetje van dit:
Lekkere potjes jam, eigenlijk vond ik die etiketten zo gezellig... En lekkere caramel-snoepjes... En een paar heerlijke wijntjes, die maken we open als de zon weer schijnt :0) En voor Jack onder andere schattige rompertjes van Petit Bateau en dit beeldje Jack is gek op uiltjes, vandaar (geen idee waarom, misschien die grote ogen hihi).
Ik heb op vakantie weer nieuwe ideetjes opgedaan voor quiltpatroontjes & pakketjes, dus daar ga ik weer mee aan de slag. Oh ja, mijn huisjes-sleutelhanger is bijna af. Vanavond komt het er niet meer van om eraan te werken, er ligt een nieuwe Quiltmania op me te wachten!
Ga je ook nog op vakantie naar Frankrijk en zit je in de buurt van Lyon? Dan is deze quiltwinkel echt een aanrader: Born to Quilt van Véronique.Een supergezellige country-quiltwinkel, de patronen uit de franse magic patch die ik kocht waren door Veronique ontworpen. Het was dit jaar niet in mijn richting maar staat wel op mijn lijstje voor een volgende (?) vacances!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

welkom terug
ik zit momenteel in jouw landje vakantie te nemen, tot vanavond nog, en ook met een dikke vest aan (en paraplu!)

A3jana zei

Wat een leuke én lekkere souveniers heb je mee terug gebracht van je vakantie!
Ik ben heel erg benieuwd wat je Tante van de roostquilt vind! Het is zó leuk om te zien dat er 3! grote blokken van mij in het hart zitten ;-))
groetjes, AdrieJ.