dinsdag 13 januari 2009

Meidenquilt

I'm making a quilt for my niece, she's 16 and she will be graduating this year. She's also got a new room that needs a quilt LOL...we went shopping together to buy her these fabrics...I'll use this quilt as a leader-ender project the next months.


Met mijn nicht(je) Denise sprak ik een tijdje geleden af dat ik een quilt voor haar maak...Ze heeft een nieuwe kamer met PIP-behang (dat wilde ze heel graag), ze doet dit jaar eindexamen HAVO en werkt daar hard voor. Allemaal redenen waarom ze dit zeker verdient, en daarnaast is het gewoon ook nog 's supergezellig om lekker te winkelen en samen stofjes uit te zoeken. Dus vorige week lekker geshopt en dit heerlijke rijtje meidenstoffen gekocht. Een paar Tilda stoffen en wat andere bijpassende printjes, de rest komt uit mijn restjesmand want deze quilt wil ze graag hebben:

Een quilt uit de Quiltmania, en volgens mij een perfect leader-ender project. Binnenkort maar 's stoffen snijden :0)

5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Ooooh, dat wordt een schitterende quilt Sandra!

Anoniem zei

ZO'N TANTE ZOEK IK OOK NOG ;-)
Veel plezier met het maken ; wat zal ze er blij mee zijn als 'ie af is !
Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Die wordt prachtig!

Jantine zei

Wat een leuk patroon! Nog op zoek naar een grote print voor de grote bloemenblokken of is stofje nr. 2 van boven daar groot genoeg voor. Benieuwd wat je aan eht naaien bent als je een leader-ender nodig hebt!

Anoniem zei

ha sandra en denise
dat hebben jullie goed uitgezocht
en wat een leuk patroon!
succes sandra!
en denise ga jij ook nog achter de naaimachine?? kan je heus wel!
groetjes petra