zaterdag 13 september 2008

De 1e stap

Van een nieuwe mysteriequilt van Bonnie's Quiltville...jaa, ik ben begonnen. Voor de 1e stap maak ik 4-patches in licht/donker combinaties...Ik werk met restjes maar heb wel een beetje gekeken naar warme herfstkleuren. Van de week heb ik met haar en een andere quiltvriendin (zij heeft geen blog) strookjes geruild en we spreken regelmatig af om samen aan deze quilt te werken. Heel gezellig.
Kijk, hier zie je mijn stroken klaar liggen in een wijnkistje, heel handig :0) De 4patches liggen hier als een ketting achter mijn machientje. De eerste 65 blokjes zijn af, ik ben er dus nog lang niet. Misschien komen er dit weekend weer een paar af...Fijne avond!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk! ga subiet eens bij Jantine kijken!

Anoniem zei

Aha... en de wijn? Hebben jullie die eerst uitgedronken? Geeft dat speed? ;-)

Jantine zei

Oh wat gaan we lekker hè? Je mag me gerust bij naam noemen hoor als je verwijst naar mijn blog. Het valt me tegen hoe snel het gaat met mijn windmolentjes, maar we gaan tussen de bedrijven door stug verder... Wijn? Wat is dat, doe mij maar thee ;-)