maandag 15 december 2008

Gezinsuitbreiding :0)

Since yesterday my sisters cat came to live with us, her name is Siepie. She's so sweet and already has found a favorite spot to sleep...on my cutting mat :0)

Sinds gisteren zijn we met z'n 4-tjes...Siepie is gezellig bij ons komen wonen! Door allergieën kon zij niet langer bij mijn zus blijven, wij zijn gek op haar dus was ze bij ons heel welkom. Het is een heel lief vrouwtje van 2 jaar, heel gemakkelijk ook met kinderen (gelukkig! want Jack liep al flink met haar door het huis te sjouwen) en zo ziet mijn zus haar toch nog eens af en toe!
En ze heeft nu al een favoriet slaapplekje gevonden...bovenop mijn snijmat :0)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat leuk! ik ben gek van katten

Jantine zei

Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding! Ik hoop dat de snijmat geen schutkleur heeft ;-)

Yvonne aka sommeke zei

Wat een liefje!
Ze doet me wat denken aan Sifra van Margeeth (verre familie waarschijnlijk ;-))

Elly zei

Wat een lieverd, heel veel plezier er mee. Je stofjes zijn ook niet veilig hoor. liefs en hele fijne dagen.